Een bedrijf als showcase
Het presenteren van een organisatie. Niet volgens een zorgvuldig uitgewerkt en gefaseerd ingevoerde communicatiestrategie. Of jarenlang consistent uitgevoerd merkenbeleid. Maar in een uur. Of in een dag. Geen globaal overzicht, maar de kern. Het kloppend hart van de organisatie. Vol in de schijnwerpers.
Voor veel organisaties geen dagelijkse kost. Het presenteren van de kern van de organisatie tijdens een event. In een zeer korte tijd. Dit kan een feestelijke opening van een locatie zijn. Het bezoek van hoogwaardigheidsbekleders. Presentaties aan potential investers, bestuurders of specifieke andere doelgroepen. Met verschillende (communicatieve) doelstellingen en verschillende organisatieculturen. Verschillend in omvang, maar met overeenkomsten. De presentatie moet feilloos verlopen. Alles moet werken. Iedereen op scherp. Topsport. Op de minuut geregisseerd. En vaak van korte duur. Een paar uur. Een dag. En waanneer is het geslaagd? Als de gasten, de stakeholders het als vanzelfsprekend goed, professioneel en inspirerend ervaren. Als er lang na het event nog met enthousiasme aan teruggedacht wordt. Zo simpel is het.
Zo simpel klinkt het. Starkx is ervaren in het organiseren van deze presentaties. Werken onder hoge druk, binnen diverse organisatieculturen met grote belangen en met bewezen ‘vanzelfsprekend’ goed resultaat.
Meer informatie?
Starkx, Dirk Wernik
info@starkx.nl
+31(0)6 2950 5277