Starkx: Communicatie en projectmanagement




Visie Starkx

Waarneembare toegevoegde waarde voor corporate identity, communicatie productidentiteit.

De concurrentie is stevig en de markt vol. De hedendaagse communicatie-intensiteit hoog. Het aantal middelen en kanalen om te communiceren talrijk. De ontvanger van de boodschap is kritisch en selectief. Er is weinig ruimte voor fouten. Een tweede kans is er zelden. En op een goede reputatie kan je maar kort teren. Tot zover herkenbaar.

Wat maakt dan het verschil? De waarneembare toegevoegde waarde van een dienst, een product of een organisatie. Dat is de kern van het verhaal. Daar draait het om. Een positief imago en een goede reputatie worden bepaald door de waarneembare toegevoegde waarde van een identiteit. En dit is niet anders voor een product of dienst. Dit kan een intrinsieke (autonome) en unieke toegevoegde waarde zijn, maar ook toegevoegde waarde ten opzichte van concurrenten of andere spelers in de markt. Toegevoegde waarde kan je claimen, maar moet je ook bewijzen.

En alleen met goede communicatie zal de ontvanger van het signaal deze toegevoegde waarde waarnemen en (positief) waarderen. Voor Starkx is deze gedachte de basis voor denken en handelen. Een key driver.

Meer weten? Lees ook ‘werkwijze Starkx’ Of neem contact op met Dirk Wernik (Starkx) +31(0)6 2950 5277