Hoe werkt Starkx?
Starkx maakt het verschil bij de aanpak van identity- en communicatie projecten.
Met up-to-date kennis en een stevige dosis ervaring. On-Nederlands. En licht onbescheiden is deze bewering natuurlijk wel. Een toelichting is op zijn plaats.
Een communicatie idee ontwikkeld op een zolderkamer kan meer impact hebben dan een kostbare corporate campagne. Een jarenlang zorgvuldig opgebouwd imago kan door een gecoördineerde social media actie verdwijnen als sneeuw voor de zon. Wat vandaag gangbaar is, is morgen anders. Dit is de realiteit van de nieuwe professional. De tijd dat je als organisatie alles zelf ‘weet en kan’ is definitief voorbij. Een lange termijn strategie is bijna onmogelijk. De dagelijkse actualiteit maakt tussentijdse bijstelling steeds vaker noodzakelijk. Alert acteren is een must. En niets doen is geen optie. Dat weet elke opdrachtgever.
Dit is het speelveld waar Starkx het verschil maakt. De projectaanpak van identity- en communicatieprojecten van Starkx kenmerkt zich door aanpassingsvermogen. Hoe dan?
Starkx zoekt samen met de opdrachtgever bij elk identity en communicatie vraagstuk naar de juiste combinatie van actuele kennis en gedegen ervaring. Binnen de organisatie en daarbuiten.
Verzamel, combineer en werk samen. En get it done. Dat is de sleutel. Dat brengt de winst. En daar zit de toegevoegde waarde van Starkx.
Het werken binnen vooraf gestelde project randvoorwaarden is daarbij vanzelfsprekend.
Weten wat de juiste combinatie is?
Neem contact op met Dirk Wernik (Starkx)
+31(0)6 2950 5277
info@starkx.nl