Cases
-
Platform Gemeente Groningen, SPORT/050
Alle informatie van alle sportactiviteiten, verenigingen en alle accommodaties van de Gemeente Groningen in één oogopslag vindbaar binnen één online platform. Deze uitdagende en ambitieuze doelstelling die de Gemeente Groningen, afdeling Sport 050, zichzelf had gesteld.
Lees verder ›› -
Staalbaard bier
Staalbaard blond. Blond bier met karakter. Vol van smaak en verrassend bitterfris. Een mooie doordrinker om bewust van te genieten. Hoe zet je een biermerk in de markt? Als je naast adviseur ook zelf de brouwer bent? Een jongensboek.
Lees verder ›› -
Beursstands die staan als een huis
Het realiseren van een stand op een grote beurs is als het bouwen van een huis. Een omvangrijk en intensief project. De bouwtijd is echter zeer kort: 5 dagen. Het gebruik ook: 5 dagen. De bewoning is zeer intensief.
Lees verder ›› -
Een bedrijf als showcase
Het presenteren van een bedrijf. Niet volgens een zorgvuldig uitgewerkt en gefaseerd ingevoerde communicatiestrategie. Of jarenlang consistent uitgevoerd merkenbeleid. Maar in een uur. Of in een dag. Geen globaal overzicht, maar de kern. Het kloppend hart van de organisatie. Vol in de schijnwerpers.
Lees verder ›› -
Bewegwijzering; waar ben ik en waar moet ik naar toe?
Dat is de basisfunctie van bewegwijzering. De oriëntatie; waar ben ik (baken)? En het doel; hoe kom ik er (routing)? Altijd in de eerste plaats functioneel en dienend.
Lees verder ›› -
Identiteitsontwikkeling volgens het principe van Reverse engineering
Natuurlijk. Het is vanzelfsprekender om bij het ontwikkelen van een nieuwe identiteit of merk te beginnen bij het begin. Helemaal opnieuw en een frisse start.
Lees verder ›› -
Sfeerverbetering sportaccommodaties Gemeente Groningen
Sporten is een fysieke aangelegenheid. Soms prestatie gedreven, soms als ontspanning. Maar vaak in grote onpersoonlijke ruimtes. Klanttevredenheidsonderzoeken wezen uit dat gebruikers dit graag anders zouden zien. Meer sportbeleving.
Lees verder ›› -
ESA-astronaut André Kuipers roept de hulp in van kinderen
Astronaut Kuipers vraagt Nederlandse scholieren om hulp bij ruimtemissie 'Join my mission!' Dat is de oproep van de Nederlandse ESA-astronaut André Kuipers aan alle scholieren van groep 7 en 8.
Lees verder ›› -
Deelnemen aan een beurs. Hoe doe je dat?
Deelnemen aan een beurs is voor veel bedrijven een intensieve marketingactiviteit. Met duidelijke (meetbare) doelstellingen. En dan is het van groot belang dat de voorbereiding optimaal is. Hoe richt je het voorbereidingsproces in?
Lees verder ›› -
NEMO en de mysteries van Amsterdam
De Gemeente Amsterdam heeft NEMO gevraagd educatief materiaal te ontwikkelen dat geschikt is voor alle Amsterdamse basisschoolleerlingen in groep 5 t/m 8.
Omdat de Gemeente Amsterdam subsidie verstrekt voor dit project zijn er vooraf concrete en harde doelstellingen geformuleerd.
Lees verder ›› -
Productpresentaties Bosatlassen
Wie is er niet mee opgeroeid? De Bosatlas. Al meer dan 100 jaar is dit het standaard naslagwerk in het onderwijs, en niet te vergeten ook ver daarbuiten. Maar er is in de loop van de jaren veel veranderd.
Lees verder ›› -
Koninklijk bezoek
Ter gelegenheid van het 175-jarig bestaan van Noordhoff Uitgevers en het verschijnen van De Bosatlas van de geschiedenis van Nederland heeft de Koning der Nederlanden Noordhoff Uitgevers bezocht.
Lees verder ››